Regulamin e-rezerwacji wizyt
1. DEFINICJE POJĘĆ
Pojęcia użyte w Regulaminie oznaczają:
- Użytkownik – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych lub osoba fizyczna nie posiadająca pełnej zdolności do czynności prawnych, działająca przez przedstawiciela ustawowego lub innego opiekuna prawnego lub opiekuna faktycznego w zakresie określonym przez przepisy prawa, która korzysta z usług oferowanych w ramach strony internetowej dostępnej pod adresem: https://rezerwacje.happylife.pl.
- Konsument – osoba fizyczna dokonująca zamówienia w zakresie niezwiązanym bezpośrednio ze swoją działalnością gospodarczą lub zawodową (zgodnie z treścią art. 22 z indeksem 1 Kodeksu cywilnego).
- Przedsiębiorca prowadzący jednoosobową działalność gospodarczą, który nie dokonuje zamówienia w ramach prowadzonej działalności zawodowej (zwany dalej Przedsiębiorcą uprzywilejowanym) – osoba fizyczna dokonująca zamówienia w zakresie nie związanym z jej działalnością gospodarczą, gdy z charakteru zamówionej usługi wynika, że nie posiada ona dla niej charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
- Klient/Pacjent – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, a także osoba fizyczna będąca osobą małoletnią – jeżeli nie ukończyła 16 roku życia wymagana jest zgoda jej przedstawiciela ustawowego (w przypadku jego braku opiekuna faktycznego), gdy ukończyła 16 rok życia, a nie osiągnęła jeszcze pełnoletności wymagana jest zgoda tej osoby oraz jej przedstawiciela ustawowego (w przypadku jego braku opiekuna faktycznego), uczestnicząca lub zamierzająca uczestniczyć w:
- wizycie w stacjonarnym gabinecie,
- wideokonsultacji na platformie Teams.
- Usługodawca – HAPPY LIFE KUŚ sp. j. z siedzibą w Józefowie, ul. Marszałka Piłsudskiego 126a, 05-420 Józefów, wpisana do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIV Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000950619, NIP: 1182236357, REGON: 521187274, odpowiedzialna za realizację zamówionych usług.
- Zamówienie – oświadczenie woli Klienta/Pacjenta składane za pomocą udostępnionej przez Usługodawcę ścieżki składania zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia umowy o świadczenie usług.
- Ścieżki składania zamówienia:
- przez stronę https://rezerwacje.happylife.pl, za pośrednictwem systemu e-rezerwacji wizyt,
- przez infolinię telefoniczną (numer telefonu do kontaktu wskazany jest m.in. na stronie: https://happylife.pl/kontakt/),
- przez korespondencję elektroniczną (e-mail) – wiadomość e-mail wysłana przez Klienta/Pacjenta na adres skrzynki elektronicznej wskazany m.in. na stronie: https://happylife.pl/kontakt/).
- Umowa zawarta na odległość – umowa zawarta z Klientem/Pacjentem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość z uwzględnieniem wybranej przez Klienta/Pacjenta ścieżki składania zamówienia, bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.
- Umowa o świadczenie usług – umowa o świadczenie usług zawarta pomiędzy Usługodawcą a Klientem/Pacjentem.
- Usługa – usługa psychologiczna i psychoterapeutyczna, będąca przedmiotem umowy o świadczenie usług zawarta pomiędzy Klientem/Pacjentem a Usługodawcą. Usługa może przybrać formę:
- wizyty w stacjonarnym gabinecie,
- wideokonsultacji na platformie Teams.
- Specjalista – psycholog, psychoterapeuta świadczący na rzecz Klienta/Pacjenta specjalistyczne usługi związane z zakresem wykonywanego zawodu.
- Kodeks Cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 roku (Dz.U. z 2020 r., poz. 1740 t. j. z późn. zm.
- Ustawa o prawach konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz.U. z 2020 r., poz. 287 t. j. z późn. zm.).
- Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną – ustawa z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2020, poz. 344 t. j. z późn. zm.).
- Ustawa prawo telekomunikacyjne – ustawa z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. 2021, poz. 576 z późn. zm.).
- Regulamin – niniejszy regulamin wraz ze wszystkimi dokumentami stanowiącymi jego integralną część, w tym w szczególności „Polityką Prywatności”.
2. POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Regulamin określa rodzaj i zakres Usług świadczonych przez Usługodawcę, warunki ich świadczenia oraz zasady zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie tych usług, jak również tryb postępowania reklamacyjnego i odstąpienia od Umowy.
- Warunkiem skorzystania z Usług jest zapoznanie się z treścią Regulaminu i jego akceptacja. Akceptując Regulamin Klient/Pacjent wyraża zgodę na wszystkie jego postanowienia i zobowiązuje się do ich przestrzegania. Akceptacja Regulaminu jest dobrowolna, ale niezbędna w celu złożenia zamówienia i finalizacji złożonego zamówienia poprzez dokonanie zapłaty.
- Usługodawca udostępnia Użytkownikowi, Klientowi/Pacjentowi niniejszy Regulamin nieodpłatnie przed rozpoczęciem korzystania z Usługi, a w szczególności procesem składania zamówienia. Treść niniejszego Regulaminu może zostać utrwalona poprzez jego wydrukowanie, zapisanie na nośniku lub pobranie w każdej chwili ze strony internetowej: https://happylife.pl/.
- Zamówienie Usługi za pośrednictwem narzędzi dostępnych na stronie internetowej do automatyzacji procesów składania zamówienia odbywa się 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu przez cały rok, co nie wyklucza możliwości czasowego ich wyłączenia z przyczyn technicznych.
- Zamówienie Usługi za pośrednictwem wiadomości mailowej odbywa się 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu przez cały rok, co nie wyklucza możliwości czasowego ich wyłączenia z przyczyn technicznych.
- Zamówienie Usługi za pośrednictwem infolinii telefonicznej odbywa się 5 dni w tygodniu: poniedziałek-piątek w godzinach wskazanych na stronie internetowej w zakładce Kontakt przez cały rok z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy, co nie wyklucza możliwości czasowego ich wyłączenia z przyczyn technicznych.
- Z Usługodawcą można kontaktować się:
- stacjonarnie pod adresem: HAPPY LIFE KUŚ sp. j., ul. Marszałka Piłsudskiego 126a, 05-420 Józefów;
- telefonicznie: (+48) 737940000;
- pod adresem e-mail: kontakt@happylife.pl.
3. TECHNICZNE WARUNKI KORZYSTANIA ZE STRONY INTERNETOWEJ ORAZ ŚWIADCZENIA USŁUG
- Korzystanie ze strony internetowej możliwe jest pod warunkiem spełnienia po stronie Użytkownika, Klienta/Pacjenta następujących wymagań technicznych:
- posiadania urządzenia umożliwiającego dostęp do sieci Internet, wyposażonego w sprawny system operacyjny, np. Windows, Android, iOS;
- zainstalowania na urządzeniu, o którym mowa w pkt a) powyżej najnowszej, aktualnej wersji przeglądarki internetowej zapewniającej dostęp do zasobów sieci Internet, takiej jak: Opera, Mozilla Firefox, Safari, Google Chrome lub innej kompatybilnej, obsługującej pliki cookies oraz
- posiadania aktywnego konta poczty e-mail.
- W przypadku Usługi wideokonsultacji oprócz wymagań określonych w ust. 1, konieczne będzie wyposażenie urządzenia do odbioru wideokonsultacji w mikrofon, wbudowany głośnik lub słuchawki oraz kamerę internetową.
- Obowiązkiem Klienta/Pacjenta przed skorzystaniem z Usługi wideokonsultacji jest sprawdzenie czy posiadany przez niego sprzęt spełnia wymogi techniczne określone w niniejszym Regulaminie. W razie wątpliwości co do technicznych możliwości korzystania z Usługi przez Klienta/Pacjenta, należy zwrócić się do Usługodawcy.
- Usługodawca informuje, że problemy techniczne bądź ograniczenia techniczne występujące na sprzęcie komputerowym lub innym, z którego korzysta Klient/Pacjent (firewalle – blokady, programy antywirusowe i inne), mogą ograniczyć lub uniemożliwić Klientowi/Pacjentowi dostęp do Usług wideokonsultacji.
- Ze względu na niezależne od Usługodawcy właściwości sieci Internet oraz sprzętu komputerowego i innych, Usługodawca nie gwarantuje nieprzerwanego i niezakłóconego dostępu do Usługi wideokonsultacji.
4. SKŁADANIE I REALIZACJA ZAMÓWIEŃ
4.1. REZERWACJA USŁUGI POPRZEZ STRONĘ INTERNETOWĄ
- W celu zamówienia Usługi należy wejść na stronę internetową: https://rezerwacje.happylife.pl/, gdzie dostępny jest system do rezerwacji e-wizyt oraz dokonać:
- Wyboru miasta: „Warszawa Białołęka”, „Warszawa Wawer”, „Legionowo”, „Marki”, „Józefów k. Otwocka” lub „Online”;
- Następnie po dokonaniu wyboru lokalizacji, przejść do wyboru Specjalisty, w tym celu należy kliknąć w komunikat „Wybierz specjalistę”;
- Na kolejnej stronie pojawi się lista wszystkich Specjalistów z wybranej lokalizacji, gdzie Klient/Pacjent ma możliwość zapoznania się z opisem terapeuty tj. jego profesji, charakteru i zakresu świadczonych usług, jaką terapię prowadzi, wymiaru czasowego i ceny za terapię;
- Po dokonaniu wyboru konkretnego Specjalisty i rodzaju terapii, Klient/Pacjent klika w przycisk „Umów” i wówczas ma możliwość oznaczenia w jakiej dacie Usługa ma zostać wykonana;
- Po wybraniu konkretnej daty i godziny, Klient/Pacjent odznacza godzinę wizyty, a następnie potwierdza ich zamówienie poprzez kliknięcie w przycisk „Rezerwuję”;
- Klient/Pacjent zostaje przekierowany do sekcji „Rezerwacja”, gdzie wskazana jest jeszcze raz data i godzina wizyty, wybrany Specjalista
- i nazwa usługi, a także do uzupełnienia (pola wymagane):
- i. forma spotkania (wizyta stacjonarna – placówka lub wizyta online – Teams),
- ii. dane osobowe: imię, nazwisko, nr telefonu, e-mail, w przypadku Klientów/Pacjentów małoletnich: imię, nazwisko i wiek małoletniego, w przypadku Klientów/Pacjentów dorosłych: imię i nazwisko osoby towarzyszącej;
iii. forma płatności (płatność online, gdzie Klient/Pacjent otrzymuje 15 zł zniżki – wizyta w placówce i na platformie Teams lub płatność w gabinecie – wizyta w placówce);
- Po uzupełnieniu obowiązkowych pól określonych w lit. f ppkt i-iii, Klient/Pacjent klika w przycisk „Podsumowanie”, gdzie otrzymuje podsumowanie złożonego zamówienia (forma wizyty, dane pacjenta, usługa, informacje dodatkowe, płatność, do zapłaty). Na tym etapie, należy również zaakceptować Regulamin oraz Politykę Prywatności, odznaczyć obowiązkowe checkbox i zgody, a następnie wysłać Zamówienie poprzez kliknięcie przycisku „Zarezerwuj wizytę i zapłać”. Akceptacja Regulaminu, Polityki Prywatności i zgód obowiązkowych jest dobrowolna, ale konieczna dla dokonania czynności związanej z rezerwacją wizyty.
- Jeżeli po przekierowaniu do sekcji „Podsumowanie”, Klient/Pacjent chce zrezygnować z kontynuacji składania Zamówienia wystarczy, że cofnie podjętą czynność przy użyciu zamieszczonej w lewym górnym rogu strzałki powrotu.
- Klient/Pacjent dokonując kliknięcia w przycisk „Zarezerwuj wizytę i zapłać” ma świadomość, że zawarcie umowy związane jest z obowiązkiem uiszczenia należnej Usługodawcy zapłaty.
- Po dokonaniu rezerwacji wizyty, Klient/Pacjent zostaje zobowiązany w zależności od wybranej formy płatności:
- płatność online w przypadku wizyty w placówce lub na platformie Teams: do zrealizowania zapłaty za wizytę przez operatora płatności Przelewy24;
- płatność w gabinecie w przypadku wizyty w placówce: do zrealizowania zapłaty za wizytę w recepcji, przed wejściem do gabinetu.
- Wysłanie przez Klienta/Pacjenta Zamówienia stanowi oświadczenie woli zawarcia z Usługodawcą Umowy o świadczenie usług, zgodnie z treścią niniejszego Regulaminu.
- Po dokonaniu rezerwacji wizyty w placówce lub na platformie Teams, Klient/Pacjent otrzymuje e-mail z potwierdzeniem zamówionej wizyty oraz dodatkowo SMS o godzinie 18 w dniu poprzedzającym wizytę.
- W przypadku, gdy Klient/Pacjent wybrał opcję płatności w gabinecie, płatność dokonywana jest w dniu realizacji Usługi, przed wejściem do gabinetu. Z uwagi na powyższe, po wybraniu takiej opcji płatności po rezerwacji wizyty i otrzymaniu pierwszego potwierdzenia zamówionej wizyty o którym mowa w ust. 6, Klient/Pacjent zobowiązuje się do dokonania płatności z odroczonym terminem płatności tj. w dniu realizacji Usługi.
- Klient/Pacjent ma możliwość anulowania wizyty (w placówce i na platformie Teams) do 24 godzin przed jej terminem. W tym celu Klient/Pacjent ma obowiązek poinformować o tym Usługodawcę telefonicznie, mailowo lub przez SMS wysłany na numer konkretnego gabinetu. Dane kontaktowe poszczególnych placówek dostępne są na stronie internetowej: https://happylife.pl/kontakt/.
- Klient/Pacjent ma możliwość jednorazowego przełożenia wizyty (w placówce i na platformie Teams) do 24 godzin przed jej terminem. W tym celu Klient/Pacjent ma obowiązek poinformować o tym Usługodawcę telefonicznie, mailowo lub przez SMS wysłany na numer konkretnego gabinetu. Dane kontaktowe poszczególnych placówek dostępne są na stronie internetowej: https://happylife.pl/kontakt/.
- Jeżeli Klient/Pacjent nie odwoła wizyty 24 godziny przed umówionym terminem wizyty i nie przyjdzie na umówioną wizytę w gabinecie stacjonarnym lub nie pojawi się na wideokonsultacji na platformie Teams, wówczas wizyta traktowana jest jako odbyta, pełnopłatna. Z uwagi na powyższe, wpłacona przez Klienta/Pacjenta kwota w drodze przelewu elektronicznego nie podlega zwrotowi, a w przypadku płatności w gabinecie, Klient/Pacjent będzie obowiązany uregulować zaległą płatność z tytułu niewykonania umowy na podstawie art. 471 kodeksu cywilnego, w związku z tym otrzyma od Usługodawcy przypomnienie oraz będzie miał obowiązek zapłaty takiej kwoty w terminie najpóźniej do 7 dni od otrzymania przypomnienia o płatności. Należność z tego tytułu, należy w każdym przypadku uregulować przed kolejnym spotkaniem.
- W sytuacji, o której mowa w ust. 8 Klient/Pacjent może opcjonalnie wybrać zmianę terminu wizyty najpóźniej 24 godziny przed terminem wizyty. W tym celu kontaktuje się z wybraną placówką telefonicznie lub mailowo. Zmiana terminu wizyty może nastąpić tylko jeden raz. Jeżeli Klient/Pacjent dokona zmiany terminu wizyty i następnie nie przyjdzie na umówioną wizytę w gabinecie stacjonarnym lub nie pojawi się na wideokonsultacji na platformie Teams, wówczas odpowiednie zastosowanie w zakresie konsekwencji takiego zachowania znajdą postanowienia z ust. 10.
- Osoba zamawiająca wizytę odpowiada za wskazanie nieprawidłowych danych uniemożliwiających realizację zamówienia, w szczególności błędy w numerze telefonu, adresie e-mail, a w razie zamawiania wizyt przez osoby trzecie, a nie przez bezpośrednich Klienta/Pacjenta, za brak przekazania informacji Klientowi/Pacjentowi o zamówionej dla niego Usłudze. W tym zakresie Usługodawca nie będzie ponosił odpowiedzialności, gdy w wyniku niewyjaśnienia tych okoliczności, finalnie nie dojdzie do realizacji Usługi.
4.2. REZERWACJA USŁUGI ZA POMOCĄ INFOLINII TELEFONICZNEJ
- W celu rezerwacji Usługi za pomocą infolinii telefonicznej, należy wybrać numer telefonu dostępny na stronie internetowej: https://happylife.pl/kontakt/.
- Jeżeli po przeprowadzeniu rozmowy telefonicznej, Klient/Pacjent zdecyduje się na realizację dalszych odpłatnych Usług, wtedy umawiana jest wizyta w jednym ze stacjonarnych gabinetów lub online na platformie Teams.
- Czynności związanych z rezerwacją wizyty w systemie rezerwacji wizyt, dokonuje osoba zatrudniona na recepcji określonej placówki Usługodawcy. Zastosowanie do procesu składania zamówienia i jego realizacji znajdą odpowiednie postanowienia rozdziału 4.1.
4.3. REZERWACJA USŁUGI ZA POMOCĄ KORESPONDENCJI ELEKTRONICZNEJ (E-MAIL)
- W celu rezerwacji Usługi za pomocą korespondencji elektronicznej, należy wybrać adres e-mail dostępny na stronie internetowej: https://happylife.pl/kontakt/, a następnie na wybrany adres wysłać wiadomość mailową.
- Klient/Pacjent otrzyma odpowiedź zwrotną w ciągu 24 godzin (z wyłączeniem weekendów i dni ustawowo wolnych). Jeżeli po wymianie wiadomości e-mail, Klient/Pacjent zdecyduje się na realizację dalszych odpłatnych Usług, wtedy umawiana jest wizyta w jednym ze stacjonarnych gabinetów lub online.
- Czynności związanych z rezerwacją wizyty w systemie rezerwacji wizyt, dokonuje osoba zatrudniona na recepcji określonej placówki Usługodawcy. Zastosowanie do procesu składania zamówienia i jego realizacji znajdą odpowiednie postanowienia rozdziału 4.1.
5. CENY USŁUG I FORMY PŁATNOŚCI
- Za realizację Usług objętych przedmiotem zawartej pomiędzy Usługodawcą a Klientem/Pacjentem umowy o świadczenie usług pobierana jest opłata w wysokości określonej w trakcie ścieżki składania Zamówienia, gdy Klient/Pacjent dokonuje wyboru specjalisty oraz rodzaju terapii.
- Klient/Pacjent dokonuje płatności za zamówione Usługi, adekwatnie do wybranej formy płatności:
- przelewem elektronicznym – płatne bezpośrednio na konto Usługodawcy za pośrednictwem systemu Przelewy24 – na przelewie w polu „Tytuł” zostanie automatycznie wygenerowany numer płatności. Regulamin e-płatności realizowany przez pośrednika płatności internetowych, dostępny jest pod adresem: https://ekspres.przelewy24.pl/info/regulamin.
Dokonanie płatności w sposób wskazany powyżej stanowi podstawę do realizacji wybranej Usługi na rzecz Klienta/Pacjenta. Operatorem kart płatniczych jest PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul. Pastelowa 8, 60-198 Poznań, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068. - płatność gotówką/kartą płatniczą bezpośrednio w gabinecie stacjonarnym – Klient/Pacjent w przypadku wyboru takiej formy płatności dokonuje płatności w dniu realizacji Usługi w gabinecie stacjonarnym, przed wejściem do tego gabinetu.
- przelewem elektronicznym – płatne bezpośrednio na konto Usługodawcy za pośrednictwem systemu Przelewy24 – na przelewie w polu „Tytuł” zostanie automatycznie wygenerowany numer płatności. Regulamin e-płatności realizowany przez pośrednika płatności internetowych, dostępny jest pod adresem: https://ekspres.przelewy24.pl/info/regulamin.
- Dokonując zapłaty za Usługę Klientowi/Pacjentowi w zależności od wybranej formy płatności wydawany jest paragon (płatność gotówką, kartą płatniczą lub przelewem elektronicznym) lub faktura na życzenie (płatność przelewem elektronicznym).
6. REKLAMACJE DOTYCZĄCE USŁUG (KONSUMENT, PRZEDSIĘBIORCA UPRZYWILEJOWANY)
- Obowiązkiem Usługodawcy jest dostarczenie Konsumentowi Usług wolnych od wad.
- Usługodawca ponosi odpowiedzialność względem Konsumenta, jeżeli Usługa ma wadę prawną.
- Konsument może składać reklamacje dotyczące Usług lub samego procesu składania Zamówienia.
- Reklamacja powinna zostać wysłana na adres poczty elektronicznej Usługodawcy, tj. kontakt@happylife.pl.
- Reklamacja powinna zawierać dane umożliwiające identyfikację Konsumenta, przedmiot reklamacji oraz żądania związane z reklamacją. W przypadku otrzymania niekompletnej reklamacji, Usługodawca wezwie Konsumenta do jej uzupełnienia pod rygorem pozostawienia reklamacji bez rozpoznania. Wzór formularza reklamacyjnego stanowi załącznik nr 1 do Regulaminu, jednak Konsument nie ma obowiązku skorzystania z tego wzoru formularza.
- Usługodawca ustosunkuje się do kompletnej reklamacji w ciągu 14 dni od dnia otrzymania zgłoszenia reklamacyjnego.
- Szczegółowe informacje dot. praw Konsumenta znajdują się na stronie internetowej Urzędu Ochrony Praw Konkurencji i Konsumenta: https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl.
- Przedsiębiorca uprzywilejowany na takich samych zasadach jak Konsument, może skorzystać z prawa rękojmi (wady prawne) i złożyć reklamację.
7. REKLAMACJE DOTYCZĄCE FUNKCJONOWANIA STRONY INTERNETOWEJ
- Usługodawca podejmuje działania w celu zapewnienia właściwego działania strony internetowej i zobowiązuje się do usuwania na bieżąco wszelkich nieprawidłowości w jej funkcjonowaniu, które zostaną zgłoszone przez Użytkowników/Klientów/Pacjentów.
- Użytkownik/Klient/Pacjent może poinformować Usługodawcę o wszelkich nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu strony internetowej poprzez wysłanie stosownej informacji na adres e-mail: kontakt@happylife.pl.
- W wiadomości e-mail, o której mowa w ust. 2 powyżej, Użytkownik/Klient/Pacjent powinien podać swoje imię, nazwisko, adres do korespondencji (w tym adres e-mail), a także rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości związanej z funkcjonowaniem strony internetowej.
- Usługodawca zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w terminie do 14 dni od dnia jej wpłynięcia.
8. ODSTĄPIENIE
- Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta, Konsument może odstąpić od Umowy bez podania przyczyny, w terminie 14 dni od dnia jej zawarcia, poprzez wysłanie na piśmie stosownego oświadczenia na adres siedziby Usługodawcy, tj. ul. Marszałka Piłsudskiego 126a, 05-420 Józefów lub za pomocą adresu e-mail: kontakt@happylife.pl. Konsument ma prawo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, który stanowi załącznik nr 2 do niniejszego Regulaminu, jednak nie ma w tym zakresie obowiązku.
- Konsumentowi na podstawie art. 38 pkt 1 ustawy o prawach konsumenta nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość w odniesieniu do umowy o świadczenie usług, jeżeli Usługodawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został o tym poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia usług.
- W przypadku odstąpienia Konsumenta od Umowy za pomocą poczty elektronicznej, Usługodawca niezwłocznie prześle potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy za pomocą poczty elektronicznej.
- W przypadku odstąpienia od Umowy o świadczenie usług na odległość, umowę taką uważa się za niezawartą, a strony zobowiązane są zwrócić to, co sobie na jej podstawie wzajemnie świadczyły.
- Usługodawca dokona zwrotu wartości Zamówienia, nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia odstąpienia przez Konsumenta od Umowy.
- Przedsiębiorcy uprzywilejowanemu przysługuje prawo do odstąpienia od umowy na takich samych zasadach jak Konsumentowi.
9. POZOSTAŁE ZASADY KORZYSTANIA ZE STRONY INTERNETOWEJ
- Użytkownik/Klient/Pacjent, korzystając ze strony internetowej zobowiązany jest w szczególności do:
- niedostarczania i niepowielania treści zabronionych przez przepisy prawa, tj. takich, które mają charakter obraźliwy lub wulgarny, nawołują do przemocy lub do innych działań sprzecznych z prawem lub dobrymi obyczajami, albo które naruszają dobra osobiste i inne prawa osób trzecich,
- korzystania ze strony internetowej zgodnie z jego przeznaczeniem i niezakłócający jego funkcjonowania, a także w sposób nieuciążliwy dla pozostałych Użytkowników,
- niewykorzystywania strony internetowej do przesyłania lub zamieszczania w ramach strony niezamówionej informacji handlowej (spamu),
- korzystania z całości treści zamieszczonych na stronie internetowej wyłącznie na użytek osobisty,
- korzystania ze strony internetowej w sposób zgodny z Regulaminem, właściwymi przepisami prawa oraz ogólnymi zasadami korzystania z Internetu.
10. DANE OSOBOWE I PLIKI COOKIES
Zasady przetwarzania danych osobowych i wykorzystywania plików cookies zostały opisane w Polityce Prywatności.
11. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Zdjęcia oraz wszelkie materiały, które zostały zamieszczone na stronie internetowej są własnością Usługodawcy lub zostały użyte przez niego za zgodą ich właścicieli (przeniesienie własności praw autorskich, licencja, inne). Wykorzystywanie ich w celach komercyjnych bez zgody Usługodawcy jest niezgodne z prawem i zabronione – ustawa z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz.U. z 2021, poz. 1062 t. j. z późn. zm.).
- Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Konsument ma możliwość, w szczególności:
- zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy,
- skorzystania z pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika praw konsumenta lub organizacji społecznej, do której statutowych zadań należy ochrona konsumentów.
Szczegółowe informacje związane z pozasądowymi sposobami rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, Konsument znajdzie na stronie internetowej https://www.uokik.gov.pl./ Konsument ma także prawo skorzystać z platformy ODR, która dostępna jest pod adresem: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=PL. Platforma ma pomóc w rozstrzyganiu sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami w zakresie pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.
- W stosunku do konsumentów i przedsiębiorców uprzywilejowanych spory sądowe wynikające w związku ze stosowaniem niniejszego Regulaminu i z wykonywaniem zawartych umów, będą rozpatrywane przez Sąd właściwy według przepisów o właściwości rzeczowej i miejscowej zgodnie z ustawą z dnia 17 listopada 1964 r. Kodeks postępowania cywilnego (Dz.U. z 2021 r, poz. 1805 t. j. z późn. zm.)
- W sprawach nie uregulowanych w niniejszym Regulaminie zastosowanie mają właściwe przepisy prawa polskiego.
- Data opublikowania aktualnego Regulaminu: 10.06.2022r.
12. ZMIANY REGULAMINU
- Z zastrzeżeniem zdania następnego Usługodawca zastrzega sobie, w zakresie dopuszczalnym przez obowiązujące przepisy, prawo do dokonywania zmian i modyfikacji niniejszego Regulaminu z istotnych przyczyn związanych z technicznym bądź merytorycznym aspektem funkcjonowania strony internetowej, w tym w szczególności w przypadku zmian w obowiązujących przepisach prawa. Do zamówionych Usług stosuje się postanowienia Regulaminu obowiązujące w momencie złożenia żądania zamówienia. Zmiany Regulaminu będą zgłaszane Użytkownikom na stronie internetowej.
- Wszelkie zmiany do Regulaminu stają się skuteczne w chwili ich zamieszczenia na stronie internetowej, o ile nie zastrzeżono inaczej.
- Po ukazaniu się na stronie głównej strony internetowej lub w innych miejscach do tego przeznaczonych informacji o zmianach w Regulaminie, Użytkownik powinien niezwłocznie zapoznać się ze zmianami, gdyż aktywacja na stronie internetowej po takim ogłoszeniu stanowi akceptację nowej treści Regulaminu przez Użytkownika.
Regulamin organizacyjny
§ 1, Postanowienia ogólne
- HAPPY LIFE KUŚ sp. j. z siedzibą w Józefowie, ul. Marszałka Piłsudskiego 126a, 05-420 Józefów, wpisana do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIV Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000950619, NIP: 1182236357, REGON: 521187274, zgodnie z przedmiotem prowadzonej działalności gospodarczej, prowadzi i zarządza prywatnymi gabinetami w ramach Centrum psychoterapii i pomocy psychologicznej, gdzie swoje usługi świadczą psychologowie oraz psychoterapeuci, zwana dalej Spółką.
- Obszarem działania Spółki w zakresie prowadzonej działalności stacjonarnej są miasta: Warszawa, Józefów, Marki i Legionowo, a w przypadku usług świadczonych online – nie ma ograniczeń terytorialnych.
§ 2, Zakres przedmiotowy Regulaminu
Niniejszy regulamin określa organizację i porządek procesu świadczenia usług w placówkach Spółki, a w szczególności:
- nazwę Spółki;
- cele i zadania Spółki;
- strukturę organizacyjną Spółki;
- rodzaj oraz zakres świadczonych usług;
- miejsce i czas świadczenia usług;
- przebieg procesu świadczenia usług;
- sposób kierowania placówkami Spółki;
- warunki pobierania odpłatności za organizację procesu świadczenia usług.
§ 3, Słownik pojęć podstawowych
Użyte w regulaminie organizacyjnym określenia oznaczają:
- Specjalista – psycholog, psychoterapeuta świadczący na rzecz Klienta/Pacjenta specjalistyczne usługi związane z zakresem wykonywanego zawodu.
- Klient/Pacjent – osoba zwracająca się o świadczenie usług przez Specjalistę lub korzystająca z usług świadczonych przez Specjalistę. Klientem/Pacjentem jest zarówno osoba dorosła, jak i osoba małoletnia. W przypadku Klienta/Pacjenta małoletniego znajdą zastosowanie odpowiednie przepisy prawa, które dotyczą jego reprezentowania lub współdziałania z jego przedstawicielem ustawowym lub innym opiekunem prawnym lub opiekunem faktycznym.
- Usługa – usługa psychologiczna lub psychoterapeutyczna.
§ 4, Cele i zadania Spółki
- Podstawowym celem Spółki jest świadczenie usług w zakresie pomocy psychologicznej i psychoterapii.
- Do podstawowych zadań w zakresie pomocy psychologicznej należą:
- konsultacje psychologiczne,
- warsztaty kompetencji społecznych, rodzicielskich i komunikacji w związku,
- szkolenia psychoedukacyjne,
- wydawanie zaświadczeń lub opinii.
- Do podstawowych zadań w zakresie psychoterapii należą:
- konsultacje i psychoterapia indywidualna oraz grupowe formy psychoterapeutyczne,
- usługi w zakresie działalności wspomagającej edukację polegające na prowadzeniu warsztatów, szkoleń psychoedukacyjnych i grup rozwoju osobistego,
- wydawanie zaświadczeń lub opinii.
§ 5, Struktura organizacyjna Spółki, miejsce i czas świadczenia usług oraz sposób kierowania placówkami
- Strukturę organizacyjną Spółki w ramach Centrum psychoterapii i pomocy psychologicznej tworzą placówki zlokalizowane w miastach:
- Józefów – ul. Józefa Piłsudskiego 126A, 05-420 Józefów,
- Marki – ul. Ząbkowska 39, 05-270 Marki,
- Legionowo – ul. Stefana Batorego 27, 05-120 Legionowo,
- Warszawa Białołęka – ul. Modlińska 45, 03-199 Warszawa.
- Warszawa Wawer – ul. Żegańska 15, 04-713 Warszawa.
- We wskazanych placówkach usługi świadczone są od poniedziałku do piątku w godzinach wskazanych na stronie internetowej w zakładce Kontakt, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. W wyjątkowych sytuacjach wspólnicy Spółki lub inna upoważniona przez nich osoba, może zamknąć placówki, o czym poinformuje Klientów/Pacjentów poprzez wywieszenie odpowiedniej informacji na drzwiach zewnętrznych placówki i/lub na stronie internetowej.
- Szczegółowe informacje o godzinach pracy każdej z placówek, Klient/Pacjent może uzyskać telefonicznie, osobiście lub przez osoby trzecie w recepcji, a także na stronie internetowej pod adresem: https://happylife.pl/.
- Spółka działając przez wspólników, zarządza oraz kieruje Centrum psychoterapii i pomocy psychologicznej.
- Każdy ze wspólników wykonuje wszystkie prawa i obowiązki, jakie na Spółkę nakładają powszechnie obowiązujące przepisy prawa, prowadzi sprawy oraz reprezentuje Spółkę na zewnątrz.
- Każdy ze wspólników podejmuje i wykonuje czynności wynikające z powszechnie obowiązujących przepisów prawa w stosunku do osób zatrudnionych lub współpracujących ze Spółką.
§ 6, Przebieg procesu świadczenia usług
- Spółka organizuje świadczenie usług na rzecz Klientów/Pacjentów w sposób zapewniający im najdogodniejszą formę korzystania z tych usług, z dbałością o zdrowie i bezpieczeństwo Klientów/Pacjentów, a także jakość świadczonych usług.
- Spółka w ramach oferowanych usług nie udziela porad przez telefon lub e-mail. Jeżeli Klient/Pacjent potrzebuje natychmiastowego wsparcia, powinien zadzwonić pod numer 116 123 (ogólnopolska poradnia telefoniczna dla osób przeżywających kryzys emocjonalny) lub udać się do najbliższego ośrodka interwencji kryzysowej.
- Rezerwacja wizyt odbywa się zarówno osobiście w recepcji wybranej placówki (bądź przez członków rodziny, czy też osoby trzecie), jak i telefonicznie – od poniedziałku do piątku w godzinach wskazanych na stronie internetowej w zakładce Kontakt, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy lub całodobowo przez system rezerwacji wizyt dostępny na stronie internetowej: https://rezerwacje.happylife.pl oraz w przypadku wysłania wiadomości e-mail.
- Usługi świadczone są w terminie uzgodnionym z Klientem/Pacjentem w jednej z placówek Spółki lub na platformie Teams.
- W przypadku psychoterapii wyróżnia się psychoterapię krótko- lub długoterminową. Czas jej trwania jest indywidualnie omawiany podczas pierwszych konsultacji i uwzględniany w kontrakcie terapeutycznym.
- Jeżeli na początku wizyty okaże się, że Klient/Pacjent wymaga pomocy innego specjalisty, wówczas Specjalista pomaga w dopasowaniu osoby, która będzie w stanie pomóc Klientowi/Pacjentowi.
- Klient/Pacjent ma możliwość anulowania wizyty (w placówce i na platformie Teams) do 24 godzin przed jej terminem. W tym celu Klient/Pacjent ma obowiązek poinformować o tym Usługodawcę telefonicznie, mailowo lub przez SMS wysłany na numer konkretnego gabinetu. Dane kontaktowe poszczególnych placówek dostępne są na stronie internetowej: https://happylife.pl/kontakt/.
- Klient/Pacjent ma możliwość jednorazowego przełożenia wizyty (w placówce i na platformie Teams) do 24 godzin przed jej terminem. W tym celu Klient/Pacjent ma obowiązek poinformować o tym Usługodawcę telefonicznie, mailowo lub przez SMS wysłany na numer konkretnego gabinetu. Dane kontaktowe poszczególnych placówek dostępne są na stronie internetowej: https://happylife.pl/kontakt/.
- Jeżeli Klient/Pacjent nie odwoła wizyty 24 godziny przed umówionym terminem wizyty i nie przyjdzie na umówioną wizytę w gabinecie stacjonarnym lub nie pojawi się na wideokonsultacji na platformie Teams, wówczas wizyta traktowana jest jako odbyta, pełnopłatna. Z uwagi na powyższe, wpłacona przez Klienta/Pacjenta kwota w drodze przelewu elektronicznego nie podlega zwrotowi, a w przypadku płatności w gabinecie, Klient/Pacjent będzie obowiązany uregulować zaległą płatność z tytułu niewykonania umowy na podstawie art. 471 kodeksu cywilnego, w związku z tym otrzyma od Usługodawcy przypomnienie oraz będzie miał obowiązek zapłaty takiej kwoty w terminie najpóźniej do 7 dni od otrzymania przypomnienia o płatności. Należność z tego tytułu, należy uregulować w każdym przypadku przed kolejnym spotkaniem.
- W sytuacji, o której mowa w ust. 7 Klient/Pacjent może opcjonalnie wybrać zmianę terminu wizyty najpóźniej 24 godziny przed terminem wizyty. W tym celu kontaktuje się z wybraną placówką telefonicznie lub mailowo. Zmiana terminu wizyty może nastąpić tylko jeden raz. Jeżeli Klient/Pacjent dokona zmiany terminu wizyty i następnie nie przyjdzie na umówioną wizytę w gabinecie stacjonarnym lub nie pojawi się na wideokonsultacji, wówczas odpowiednie zastosowanie w zakresie konsekwencji takiego zachowania znajdą postanowienia z ust. 9.
- Osoba zamawiająca wizytę odpowiada za wskazanie nieprawidłowych danych uniemożliwiających realizację zamówienia, w szczególności błędy w numerze telefonu, adresie e-mail, a w razie zamawiania wizyt przez osoby trzecie, a nie przez bezpośrednich Klienta/Pacjenta, za brak przekazania informacji Klientowi/Pacjentowi o zamówionej dla niego Usłudze. W tym zakresie Usługodawca nie będzie ponosił odpowiedzialności, gdy w wyniku niewyjaśnienia tych okoliczności, finalnie nie dojdzie do realizacji Usługi.
§ 7, Wizyty cykliczne
- Klient/Pacjent ma możliwość zapisania się na stały termin wizyt (w określony dzień tygodnia o określonej godzinie – o ile wskazany termin jest dostępny). Cykliczny termin wizyt jest możliwy raz w tygodniu lub w indywidualnie ustalonych przypadkach raz na dwa tygodnie.
- W celu zapisania się na stały termin wizyt Klient/Pacjent powinien skontaktować się z Usługodawcą osobiście lub telefonicznie. W przypadku stałego terminu wizyt niezmienione pozostają zasady dotyczące odbywania wizyt.
- W przypadku dwóch z rzędu odwołań terminu wizyty przez Klienta/Pacjenta Usługobiorca ma obowiązek wniesienia płatności za kolejną z wizyt w ciągu 24 godzin od momentu odwołania ostatniej z wizyt. Termin takiej wizyty nie podlega możliwości zmiany terminu. W przypadku braku wniesienia płatności Usługodawca może wykreślić Klienta/Pacjenta ze stałego terminu wizyt.
- Jeśli łączna ilość odwołań wizyt przez Klienta/Pacjenta przekracza 20%, Usługodawca może wykreślić Klienta/Pacjenta ze stałego terminu wizyt.
§ 8, Prawa i obowiązki pacjenta
- Usługi są świadczone na rzecz Klientów/Pacjentów przez Specjalistów, którzy posiadają odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia określone w odrębnych przepisach.
- Usługi są świadczone z należytą starannością, w warunkach odpowiadających obowiązującym w tym zakresie wymaganiom fachowym i sanitarnym.
- Klient/Pacjent ma prawo do informacji m.in. o swoim stanie zdrowia i przebiegu terapii, w sposób dla niego zrozumiały. Udzielanie informacji o usługach świadczonych na rzecz Klienta/Pacjenta innym osobom, może nastąpić tylko za jego zgodą lub w innych przypadkach określonych przepisami prawa.
- Klient/Pacjenta ma prawo uczestniczyć w świadomym podejmowaniu podstawowych decyzji terapeutycznych dotyczących jego zdrowia na warunkach określonych w kontrakcie terapeutycznym.
- Specjaliści odpowiedzialni za świadczenie usług na rzecz Klientów/Pacjentów kierują się zasadami etyki zawodowej określonymi przez właściwe akty prawne, kodeksy dot. wykonywania określonego zawodu.
- Klient/Pacjent, którego prawa zostały naruszone w trakcie korzystania z usług ma prawo do złożenia ustnej lub pisemnej skargi.
- Klient/Pacjent na terenie każdej z placówek ma bezwzględny zakaz palenia tytoniu, spożywania alkoholu, jak i używania innych środków odurzających.
- Klient/Pacjent ma obowiązek szanować wyposażenie będące w posiadaniu Spółki.
Klient/Pacjent zobowiązany jest pokryć koszty z tytułu szkód powstałych z jego winy. - Klient/Pacjent ma obowiązek przestrzegania zasad bezpieczeństwa oraz przepisów przeciwpożarowych.
- Klient/Pacjent ma obowiązek utrzymywania higieny osobistej oraz stosowania się do zaleceń Specjalisty lub zapisów kontraktu terapeutycznego.
- W sytuacji pozostawienia przez Klienta/Pacjenta na terenie placówki bez opieki odzieży, przedmiotów wartościowych i pieniędzy, Spółka nie ponosi odpowiedzialności.
- W przypadku nieprzestrzegania przez Klienta/Pacjenta postanowień niniejszego Regulaminu, może mu zostać odmówione świadczenie usług, z wyjątkiem sytuacji np. zagrażających jego życiu i zdrowiu.
§ 9, Wysokość opłat za usługi
- Spółka świadczy usługi wyłącznie odpłatnie, z wyjątkiem sytuacji, o której mowa w § 6 ust. 6 niniejszego Regulaminu.
- Wysokość opłat za świadczone usługi jest ustalana zgodnie z cennikiem:
- psycholog/psychoterapeuta – 210 zł brutto za 50 minut,
- terapia par – 250 zł brutto za 50 minut,
- wydawanie zaświadczeń lub opinii – 100 zł brutto za 1 sztukę.
- Klient/Pacjent dokonuje płatności za usługi, adekwatnie do wybranej formy rezerwacji wizyty:
- przelewem elektronicznym w przypadku zamawiania wizyt przez system rezerwacji dostępny na stronie internetowej – płatne bezpośrednio na konto Usługodawcy za pośrednictwem systemu Przelewy24;
- płatność gotówką/kartą płatniczą bezpośrednio w gabinecie stacjonarnym, w przypadku zamawiania wizyt przez system rezerwacji dostępny na stronie internetowej, telefonicznie, e- mailowo lub bezpośrednio na recepcji wybranej placówki.
§ 10, Zamawianie usług na odległość
- W celu rezerwacji wizyty przez Klienta/Pacjenta w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość z uwzględnieniem wybranej przez niego ścieżki składania zamówienia, bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie, należy zapoznać się z Regulaminem e-rezerwacji wizyt.
- W Regulaminie e-rezerwacji wizyt został określony rodzaj i zakres Usług, warunki ich świadczenia oraz zasady zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie tych usług, jak również tryb postępowania reklamacyjnego i odstąpienia od Umowy.
§ 11, Postanowienia końcowe
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie odpowiednie przepisy powszechnie obowiązującego prawa.
- Regulamin wchodzi w życie z dniem podpisania przez wspólników Spółki i jest udostępniony w miejscach ogólnodostępnych dla osób, których dotyczy tj. na tablicy ogłoszeń w recepcji poszczególnych placówek oraz na stronie internetowej Spółki pod adresem: https://happylife.pl/.